Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucrătoare de la denunțarea contractului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
ClicknBuy (clicknbuy.ro) va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului.
Returul de produse se poate solicita în următoarele cazuri:
-
Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site (mărime, culoare, model) – În acest caz puteți solicita returnarea produsului sau schimbarea acestuia cu un altul de aceeași valoare sau cu valoare diferită (cu plata diferenței sau cu rambursarea diferenței).
-
Produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație – În acest caz produsul va fi înlocuit cu un altul sau vi se va rambursa contravaloarea, cu condiția notificării în scris la adresa de email hello@clicknbuy.ro în termen de 48 de ore de la primirea acestuia.
Costul transportului pentru înlocuirea sau returnarea produselor NU va fi suportat de clicknbuy.ro.
NU SE SCHIMBĂ produsele ce prezintă semne de utilizare.
Suma înapoiată cât și condițiile de returnare NU includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.
Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea unui produs în condițiile art. 4 alin.1 lit. b) din O.G. 130/2000. În toate cazurile returnării/inlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
Produsele se returnează în ambalajul original.
În funcție de comportamentul clientului, ne rezervăm dreptul de a selecta clientela.
NU SE SCHIMBĂ ȘI NU SE RETURNEAZĂ BANII pentru produsele ce prezintă semne de utilizare.